Prochain(s) événement(s)

25/01/2019 12:30 à 13:30BusinessMix avec Stéphanie Maarek - Opéra

Logo Association BNP Paribas MixCityfond transparent

L’Association BNP Paribas MixCity

a le plaisir de vous convier au BusinessMix avec

Stéphanie Maarek, CIB & Global Markets Chief Conduct & Control Officer

Stéphanie Maarek started her career at BNP Paribas in 2006 as a trader within Fixed Income and GECD (Global Equities and Commodities derivatives), across New-York, London and Paris. After some years in the Front Office Trading Risk Strategy team and collateral Management within GECD, in 2015 she joined the Global Markets Strategy, Risk, Conduct & Financial Resources team, leading the Conduct framework enhancement across Global Markets.

Since December 2017, Stéphanie is Chief Conduct and Control Officer for CIB. She also joined the CIB Regions Forum and the CIB EMEA Executive Committee. This reflects the paramount importance of Conduct and Control for CIB, and ensure full ownership of these topics by CIB governance entities and their transmission across CIB. Stéphanie acts as a guarantor and high level representative of the first line of defense on CIB Conduct and Permanent Control, with a global scope including all teams and geographies, in close cooperation with the involved functions.

Stéphanie is committed in gender equality issues and was part of the Board of MixCity from 2012 to 2016. She is a mother of two children.

.

Vous êtes intéressé.e par cette rencontre ? Nous vous proposons de venir accompagné.e d'un.e collègue qui souhaite découvrir l'association, parlez-en autour de vous et diffusez le lien d'inscription !

Vendredi 25 janvier de 12h30 à 13h30

Maison Dorée - 20 boulevard des italiens, 75009 Paris

Salle Court Chatrier

Cet événement est gratuit et ouvert à tou·te·s les collaborateurs·trices BNP Paribas

Nous vous attendons nombreux·ses !

Cliquez- ici pour vous inscrire

Dernière modification : 15/01/2019
Lieu : OPERA - Salle Court Chatrier Maison DoréeConditions : Tous les collaborateurs BNP ParibasAnimateur/Intervenant/Confèrencier : Ekatarina Calaber (membre du Conseil de MixCity)
12:30 à 13:30", "SEND_DEMANDE_INSCRIPT", "resizable=yes, location=no, width=400, height=350, menubar=no, status=no, scrollbars=no, menubar=no,top=100,left=100")'" title="" >Envoyer un rappel de cet événement par mail