Ancien événement

20/02/2019 08:30 à 10:00MixMorning avec Cécilia Boned - Opéra

MixMorning avec Cécilia Boned, Country Head of BNP Paribas Spain

SAVE THE DATE !

Le MixMorning est un petit-déjeuner en cercle restreint avec un responsable de métier, un membre du G100 ou de la Direction Générale

pour les sensibiliser et les associer à nos initiatives. C'est un échange libre et cordial sur les thèmes de la mixité dans le groupe.

Photo C BONEDCécilia Boned - Country Head of BNP Paribas Spain

After graduating in Applied Economics, Cecilia Boned started her career as lecturer in this field at Université Paris IX Dauphine and as a member of its Monetary Economics Lab. Cecilia holds a longstanding experience at BNP Paribas Group, which started in 1988 when she joined Banque Nationale de Paris in France in charge of Sovereign Debt Restructuring. In 1991 she moved to General Inspection. 4 years later, she was appointed Head of Development for Emerging Markets at CIB. In 1997 she became Project Lead at Group Strategy & Development and two years later she was appointed Global Relationship Manager at CIB in Paris. She later moved to Spain to join Cortal Consors (currently BNP Paribas Personal Investors) as Managing Director in 2002. She then joined Arval Group as Head of Insurance in 2006 and later returned to Spain, first as CFO and later as CEO of Arval Spain. In 2015 she is nominated CEO of Cardif Iberia until 2017, when she is promoted to Country Head for BNP Paribas Group in Spain. She has been elected award the "Top 100 Leader Women in Spain" in 2013 and 2015 and received in 2013 the "Best CEO in the Motor Industry" in Spain.

Cecilia holds a Master’s Degree in Applied Economics and a Postgraduate Degree ("DEA") in International Finance & Economics by Université Paris IX Dauphine.

Mercredi 20 février de 8h30 à 10h

BNP Paribas

3, rue d'Antin

JE M'INSCRIS