Ancien événement

MixMorning avec Philippe Benoît - Complet

24/06/2019 08:30 à 10:00MixMorning avec Philippe Benoît - Complet

MixMorning avec Philippe Benoît ,Head of Strategic Business Development & Transformation BP2S

Animé par Valérie Nicaise, Membre de l'Association BNP Paribas MixCity

Le MixMorning est un petit-déjeuner en cercle restreint avec un responsable de métier, un membre du G100 ou de la Direction Générale

pour les sensibiliser et les associer à nos initiatives. C'est un échange libre et cordial sur les thèmes de la mixité dans le groupe.

Philippe Benoît ,Head of Strategic Business Development & Transformation BP2S

photo cercle

Philippe Benoit was appointed Head of Strategic Business Development and transformation for BNP Paribas Securities Services on 1 February 2019.

Based in Paris, Philippe is responsible for heading up a new unit comprising the bank's four client lines, as well as the corporate development, strategy, public affairs and marketing departements. Prior to his new appointment, he was Head of Asia Pacific for BNP Paribas Securities Services where he was responsible for managing and developing the securities services business in the region - Australia, China, Hong Kong, India, Japan, Malaysia, New Zealand and Singapore.

Philippe has more than 25 years' experience in the financial industry. Having started his career at PWC in Paris and New York, he joined BNP Paribas Securities Services in 2002, holding various senior positions including Global Head of Finance, Legal and ALM Treasury and more recently  Head of Asia Pacific.

Lundi 24 juin de 8h30 à 10h00

Grands Moulins de Pantin

9 rue du débarcadère

93500 Pantin