Prochain(s) événement(s)

MixMorning avec Laure MORSY, Head of CIB HR

19/09/2019 08:30 à 10:00MixMorning avec Laure MORSY, Head of CIB HR

MixMorning avec Laure MORSY, Head of CIB HR

Animé par Imane LAAMLAOUI et Lucille WEBER, membres de l'Association BNP Paribas MixCity

Le MixMorning est un petit-déjeuner en cercle restreint avec un-e responsable de métier, un membre du G100 ou de la Direction Générale

pour les sensibiliser et les associer à nos initiatives. C'est un échange libre et cordial sur les thèmes de la mixité dans le groupe.

Venez à la rencontre de la co-fondatrice du réseau MixCity

Laure MORSY, Head of CIB HR

laure morsy format rond

As Global Head of HR for the Corporate and Institutional Banking of BNP Paribas, Laure Morsy leverages on her international business and managerial background acquired in various positions.

Laure started her carreer at General Inspection at Société Générale.

She spent a large part of her experience within the Financial & Institutional Coverage where she has been successively Senior Banker, Head of Intenational FIC teams and ultimately Global Head of FIC.

In june 2013 she joined the Board of Directors of BGL BNP PARIBAS in Luxembourg as Chief Operating Officer and Head of CIB until her move to her current position in September 2018.

Laure co- founded the BNP Paribas MixCity Women network, a unique network of female executives across all regions and countries of the group that she has been leading until 2013.

Jeudi 19 septembre de 8h30 à 10h00

BNP Paribas Service Grands Moulins de Pantin

Club Afrique - 6e étage, 9 rue du débarcadère, 93500 Pantin

JE M'INSCRIS !